Діагностика та ремонт форсунок системи Common Rail
Ми надаємо послуги з діагностики та ремонту форсунок системи Common Rail.
Ми маємо власне діагностичне і ремонтне обладнання, включаючи стенди для тестування дизельних форсунок з псевдоприводами і адаптерами. Наявність стендів дозволяє нам здійснювати діагностику без розбирання вузла, що, в свою чергу, дозволяє знизити вартість ремонту форсунок дизеля і зробити ремонт швидшим.
Зараз практично в кожному дизельному автомобілі встановлюють системи вприску палива «Common Rail». Форсунки Common Rail, оснащені соленоїдними клапанами, це дозволяє дуже точно розподіляти паливо між циліндрами, відправляючи його надлишок назад в бак. Тому ці системи значно економлять паливо, знижують вміст сажи у відпрацьованих газах, і зменьшують рівень шуму.
Для ремонту систем Common Rail використовують спеціальне обладнання і оригінальні запчастини.
Нові системи вприску «Common Rail» дуже вимогливі до якості дизельного палива. Паливо на наших АЗС не завжди відповідають цим вимогам. Використання неякісного палива, викликає швидкий знос форсунок. У цьому випадку може знадобитися реставрація розпилювача або більш складний і дорогий ремонт паливних форсунок з подальшою їх регулюванням. Крім того, електроніка Common Rail, як і будь-яка інша, також може виходити з ладу внаслідок перепадів напруги, а також внаслідок несприятливих умов зберігання авто.
При нормальній експлуатації серйозний ремонт насос форсунок Common Rail практично не потрібен - необхідно лише своєчасно проводити діагностику та усувати незначні неполадки. Проблеми виникають в разі порушення основних правил експлуатації двигуна. Втім, це є типовою причиною не тільки ремонту дизельних форсунок, але і ремонту паливної апаратури дизельних двигунів взагалі.
Щоб захистити свій автомобіль від поломок паливної системи, необхідно встановити сепаратори для додаткового очищення палива, які запобігають попаданню сторонніх частинок, і води в ПНВТ і форсунки.
Велике значення має якість паливних фільтрів. Паливний фільтр для систем «Common Rail» повинен бути високої якості, із сучасних матеріалів. В фільтрах низької якості використовують фільтруючі матеріали, які під час експлуатації випускають ворсинки, які потрапляють в паливну систему і виводять її з ладу.
Також слід звернути увагу на те, що для систем «Common Rail» необхідно використовувати тільки спеціально для цього розроблене масло, так як при роботі таких двигунів утворюється велика кількість сажі в циліндрах. Якщо в традиційних дизельних двигунах вміст сажі в моторному маслі не повинно перевищувати 2,5%, то при системі Common Rail він може досягати 7,5%. Тому моторні масла Common Rail повинні приймати якомога більше сажі і втримувати її у підвішенному стані.